Bestellen, betalen en verzenden

Procedure

Bestellen. Zoek de taart die u wilt bestellen. Na aanklikken vult het aantal omdozen in (1= 3 identieke taarten). Minimaal 3 omdozen (3 = 9 taarten). Deze worden toegevoegd aan het winkelwagentje. Wilt u andere taarten erbij bestellen? Geen probleem, het winkelwagentje blijft vol. Als u klaar bent klikt u op het winkelwagentje. Indien nodig log in op uw account. Als u er nog geen hebt, kunt u er tijdens de bestelling een aanmaken.

 

Bestelling controleren

Regel de verzending van je bestelling. Geef daarbij aan waar we je bestelling moeten bezorgen.

 

Betalen en afronden

Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDeal, Master Card en Visa. Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden. 

 Je kunt bij ons op één of meer van de volgende manieren betalen:

Creditcard(Visa en MasterCard)

Je voert veilig je creditcardgegevens in via onze beveiligde SSL procedure en we zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Het te betalen bedrag wordt gereserveerd op je creditcard zodra je besteld hebt. Je creditcard wordt pas twee dagen na verzending belast. Als niet elk artikel in je bestelling op dezelfde dag verzonden wordt, wordt je creditcard meerdere malen belast. Dat is elke keer twee dagen na de verzending van het artikel.

iDEAL

Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

 

Wat is 3-D Secure en SecureCode?

3-D Secure en SecureCode maken het betalen met een creditcard op internet nog veiliger. De 3-D Secure technologie is ontwikkeld door Visa en wordt aangeboden onder de merknaam Verified by Visa. Onder het label MasterCard SecureCode biedt ook MasterCard deze standaard aan. Ook Maestro biedt de 3-D Secure aan. 3-D Secure en SecureCode vormen een extra stap bij het plaatsen van je bestelling die is bedoeld voor je veiligheid. Je wordt beschermd tegen misbruik van je creditcardnummer omdat je vóór de betaling eerst je identiteit bevestigt.

 

Hoe werkt het?

Je creditcard is niet standaard geactiveerd voor 3-D Secure of SecureCode. Voor het betalen van je bestelling kan gevraagd worden om 3-D Secure te activeren op je creditcard. Hierna zal bij elke online verificatie van je creditcard altijd om een digitale handtekening gevraagd worden. Deze code wordt vervolgens meteen door je eigen bank gecontroleerd. Er zijn een aantal varianten van de digitale handtekening, afhankelijk van uw bank. Het kan een zelf gekozen wachtwoord zijn, een pincode die verstrekt is door je bank, of er kan gevraagd worden om een digitale handtekening met behulp van een kaartlezer. Als je meer informatie wil over dit onderwerp, kun je hierover contact opnemen met je bank.

 

Leveren

1. De geleverde producten dienen te voldoen aan de normaal geldende kwaliteitsnormen voor de betreffende producten.

2. Klachten betreffende fysieke gebreken aan geleverde producten dienen binnen 24 uur na ontvangst per telefoon of e-mail te worden gemeld via de Qpie contact pagina. Hierna wordt een onderzoek ingesteld en een passende oplossing geboden. De vervoerder vergoedt de door haar veroorzaakte schade en verlies van de producten.

3. Klachten met betrekking tot de kwaliteit dienen binnen 5 werkdagen na levering te worden gemeld. Maak ter onderbouwing foto’s van producten en etiketten.

4. Klachten die betrekking hebben op een bepaalde levering oefenen geen invloed uit op voorafgaande of latere leveringen.

5. Al onze producten zijn uitgesloten van herroepingrecht. Dit houd in dat u géén gebruik kunt maken van het recht om onze producten binnen 14 dagen te retourneren.

 

Annuleren

Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd.