Vraag het ons

Heb je een vraag? Waarschijnlijk staat het antwoord hieronder. Zo niet, neem dan gerust contact met ons op!

 

Hoe bestel ik?

Alles over bestellen lees je op deze pagina.

Let op: u bestelt per omdoos (eenheid = 1) à 3 taarten van één soort. Minimale bestelling is 3 omdozen.

 

Is er een account en wachtwoord nodig?

Nee. U kunt ook zonder account bestellen. Voordeel van het aanmaken van een account is dat u een volgende keer niet al uw gegevens weer hoeft in te geven.

 

Wanneer wordt er bezorgd?

We bezorgen op dinsdag en vrijdag tussen 12.00 en 20.00 uur.

Op maandag voor 14 uur besteld is levering op dinsdag. Op donderdag voor 14 uur besteld is levering op vrijdag.

Let op: In Zeeuws-Vlaanderen en België wordt alleen op woensdag en zaterdag geleverd tussen 08.00 en 18.00 uur.

 

Kan ik het gebak ook ophalen?

Helaas, wij verkopen uitsluitend via de website.

 

Hoe lang kan ik de taart bewaren?

Bij bezorging is de taart nog bevroren. Op het etiket op de doos staat de THT-datum vermeld bij bevroren opslag (bij min 18 °C). Het duurt circa 2 à 3 uur voordat de taart is ontdooid. Na ontdooien is de taart nog 4 dagen houdbaar bij max. 7°C. Let op: Je kunt de taart niet opnieuw invriezen.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

De vervoerder neemt bij afwezigheid contact op via het opgegeven 06-telefoonnummer. Bij geen gehoor vindt eenmaal een herverzending plaats. U kunt ook contact opnemen met het in de bevestigingsmail genoemde call-center. Vanwege de geconditioneerde staat van de producten, kunnen deze niet aan derden worden afgegeven. 

 

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden en buiten Nederland?

Nee, wij leveren helaas niet op de Waddeneilanden en buiten Nederland, m.u.v. Vlaams België.

 

Hoe kan ik betalen?

In onze webshop kun je betalen via iDeal, Master Card en Visa. Lees meer hierover op de pagina Betalen en Bestellen.

 

Waar kan ik terecht als mijn bestelling niet is geleverd?

Je ontvangt bij je bestelling een e-mail met een track-en-trace code. Daarnaast krijg je een SMS-bericht (no-reply) omtrent het levermoment. Indien de bestelling niet is geleverd, kun je contact opnemen met het call-center.

 

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn in de prijs inbegrepen. Indien binnen het tijdsvenster geen levering mogelijk was, zullen extra kosten voor rekening van de klant zijn.

 

Ik heb een klacht of compliment. Hoe dan te reageren?

Reacties kunt u doorgeven via de contactpagina. Klachten behandelen wij op werkdagen binnen 48 uur na ontvangst en reageren hierop via de mail of telefoon.